Меню KDT

Нұр-Cұлтан қаласы әкімдігінің " 71 мектеп-лицей" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  сайтына қош келдіңіздер!

Жас маман жоспары

№71 мектеп-лицей директоры

------------------Аубакирова Ш.А

 

 

Жас мұғалімдер мектебінің 2015-2016  оқу жылында атқарылатын  жұмыс жоспары
Құрастырған : І (ілгері ) деңгей мұғалімі Куттыбадамова Гулжан Бейсебаевна
Тақырыбы: «Оқу тәрбие үдерісінде  сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы кәсіби шеберлігін  шыңдау
Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби тұлғасын қалыптастырудың жеке әдістемесін жасауға ықпал жасау
Міндеті:

 

  1. Оқыту үрдісінде ізгілендіру мен демократияландыруды басшылыққа алу;
  2. Оқу мен оқытудың сапасын көтеруде критериалды бағалау жүйесін қолдануға ықпал жасау;
  3. Жас мұғалімдерге  коучингтер жүргізу арқылы ,шебер-сынып арқылы кәсіби шеберілігін арттыруға ықпал жасау;
  4. Әрбір жас мұғалімнің қабілетін анықтау үшін шағын диагностикалық зерттеу жұмысын жүргізу;
  5. Оқыту мен оқу сапасын жоғарылату мақсатында оқыту жүйесінде  «Lesson study» әдісін қолдану;
  6. Жаңа заман талабына сай қойылатын талаптарды зерттеу;
  7. Педагогикалық жаңашылдықты үйрену- меңгеру –өмірге ендіру- дамыту;
  8. Сабақ типологиясын зерттеп игеру;

 

Жүргізілетін

Іс-шаралар

Мақсаты

Іс-шараның

формалары

Мерзімі

Күтілетін нәтиже

Мониторинг

Жауаптылар

1

Сабаққа мақсат қою,мазмұнын іріктеп алу,оқыту тәсілдері.Блум таксономиясы бойынша мақсатын қою

Жас мұғалімдердің тақырыптық жоспардың мақсатын дұрыс қоюға үйрету

-сауалнама жүргізу

-әңгімелесу

-кәсіби сұхбат

Қыркүйек

Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспарларын жасайды

Тапсырманың орындалуы

Мәліметтердің жиналуы

Пысықтау жұмыстары

МО жетекшісі

2

Тәлімгер мұғалімдерді анықтау

Тәлімгер мұғалімдердің көмегімен жас мұғалімдердің жаңаша әдістерін оқыту мен оқу үдерісіне өзгеріс енгізу, жаңаша дамуға бет бұру.

-әңгімелесу

-сабақтарға қатысу, талдау, талқылау

-сабақ жоспарлары

конференциялар, семинарлар ұйымдастыру

-коучинг-сессиялар

 

Қыркүйек

 

Кері байланыс,

Сабақтарға қатысу

МО жетекш

 

3

Мұғалімдердің үздіксіз дамуы

-Оқытудағы жаңа тәсілдерді меңгеру

-әр сабаққа жаңаша талпыныс жасау

-коучинг-сессиялар

-тәлімгерлік

-тренингтер

-сабақтарға қатысу

-рефлексия жасау

-пікір алмасу

-кері байланыстар

Жыл бойы

Мұғалімдердің жаңаша әдістерін оқыту мен оқу үдерісіне өзгеріс енгізу, жаңаша дамуға бет бұру

Портфолио дайындау

МО жетекш

 

4

Сабақ үлгерімдерінмониторингілеуге жаттықтыру

-тәжірибе алмасу

-пікірлесу

-рефлексия жасау

-пікір алмасу

-кері байланыстар

Жыл бойы

Жас мұғалімдер оқушылардың білім сапасын қадағалау үшін мониторинг арқылы қадағалау

 

Портфолио

жинақтау

 

МО жетекш

 

 

5

Сабақты зерттеуді үйрену

-сабақты жаңаша жоспарлауды үйрену

-іс-әрекеттегі зерттеу

-«Lesson study» үйрену

 

-коучинг-сессиялар

 

Жыл бойы

Мұғалімдер сабақты зерттеуді үйренеді

Білім  сапасына анализ-сараптама жасау

Қоғамдастық мүшелері

 

6

Заманауи оқыту әдістемелерінің негізі

Қазақ тілі пән мұғалімі

А. Түстікбаеваның(ІІІ деңгей) жас мұғалімнің ашық сабағы

Жас мұғалімдер арасында тәжірибе тарату,тәжірибе алмасу. -«Lesson study» жоспарлауын үйрену

 

«Lesson study» тәсілін оқыту мен оқу жүйесіне енгізу

Қазан

Мұғалімдер өзгеру        қажеттілігі туралы ойланады.

Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді

Кері байланыс, сабақтарға қатысу, талқылау

ІІІ деңгей мұғалімдері

МО жетекшіл

7

«Жиынтық бағалау» коучинг сессия

Жас мұғалімдердің жиынтық бағалаудың мәнінтүсінуі

 

№ 1 Коучинг-сессия

Қазан

Бірлесе отырып, проблемаларды шешеді, тапсырмаларды орындайды

Білім  сапасына анализ-сараптама жасау

М О жетекші

8

Жаңа форматты сабақ

 

«Диалогтік оқыту әдісі»

Диалогтік оқыту тәсілі арқылы оқушының еркін ой кеңістігін, сөйлеу тіл қорын дамыту

Коучинг-сессия

-әңгімелесу

-сабақтарға қатысу, талдау, талқылау

-сабақ жоспарлары

 

Қазан

Оқушылардың еркін ойлау кеңістігі дамиды. Өзара сұрақ-жауап ортасы дамиды.

Білім  сапасына анализ-сараптама жасау

 

М О жетекші

9

«Саралау негізінде сабақты ұйымдастырудың стратегияларын қолдану»

Сын тұрғысынан оқыту бағдарламасының стратегияларымен толық танысады.Үйренген стратегияларды тиімді қолдана білу.

Коучинг-сессия

Қараша

Мұғалімдер сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлерімен танысады.Оқушылардың

Деңгейіне қарай берілген тапсырмаларға әдіс-тәсілдерді пайдалануды үйренеді.

Білім  сапасына анализ-сараптама жасау

 

М О жетекші

10

«Шебер сынып» шебер мұғалімдер ашық сабағы

Шебер мұғалімдердің ашық сабақтарына қатысып,әдіс алмасу

Дөңгелек үстөл

Жыл бойы

Сабақ жоспарларын Блум танымдық  таксономиясы негізінде  жоспарлау

қалыптасады

Сабақтарға қатысу,

бақылау

М О жетекші

11

«Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың ролі»

Оқу мен оқытудағы кедергілерді қалай жеңуге болатындығын үйрену және оқушыларды бағалауда критериалды бағалауды қолдана білу.

Коучинг-сессия

Қараша

Мұғалімдер:

Оқушыларды бағалауда критериалды бағалаудың маңыздылығын түсінеді. Бағалау критерийлерін құра біледі.

Білім  сапасына анализ-сараптама

 

М О жетекші

12

«Оқушылардың қабілетіне кері әсер ететін факторлар»

Оқушы қабілеттерін шектеуге әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды ашып көрсету

Коучинг-сессия

Қараша

 Жас мұғалімдер:

Оқушының қабілетін шектеуге әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды түсінеді.

Оқушының қабілетін көтерудің жолдарын, әдіс-тәсілдерін ұғынады.Оқушы қабілетін көтеретін қозғаушы сұрақтар қоя біледі.

Білім  сапасына анализ-сараптама

М О жетекші

 

13

«Мақсат қою және мақсатқа жету жолдары»

Оқу мен оқытудағы кедергілерді қалай жеңуге болатындығын үйрену

Тренинг

Қаңтар

Оқушылар және оларға сабақ беретін жас мұғалімдер өздерінің алдарында тұрған мақсаттарының мазмұнын түсінеді. Мақсат қою арқылы сол мақсатқа жетуге ұмтылады.

Білім  сапасына анализ-сараптама

М О жетекші

 

14

Білім берудегі

көшбасшылық модулі бойынша

Қатысушыларды сыни тұрғысынан ойлау арқылы қарым-қатынастарын реттеу, топтық жұмыстарда

жан-жақты талдаулар жүргізу  арқылы көшбасшылық қызметін

анықтап, топпен және жеке шешім қабылдауға баулу.

Көшбасшылық табысты болуының 6факторы.

 

Коучинг-сессия

Ақпан

Көшбасшылығы туралы оқып үйренеді.

Кәсіби мәдениетті дамыту жайлы ойланады.

Кері байланыс, сабақтарға қатысу, талқылау

Жас мұғалімдер

15

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

Жиынтық бағалау мен қалыптастырушы бағалау тур тусінік беру

Бағалау әдістерін көрсету. Заманауи бағалау әдістері туралы түсінік қалыптастыру.

Коучинг-сессия

Ақпан

Әр мұғалім бағалауды қандай мақсатта және кім үшін, қалай өткізуі керектігін, қалай бағалай алуын топтық жұмыстарда түсінеді.

Кері байланыс, сабақтарға қатысу, талқылау

М О жетекші

16

Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson study-ді қолдану

Lesson study-дің маңыздылығын түсіндіре отырып, үйрету

Ашық сабақтар

Наурыз

 Мұғалімдер Lesson study әдісінің кезеңдерін біледі,толық екінші циклді өткізеді өз тәжірибесі шыңдалады. Оқушының жеке қажеттілігі ескеріледі.Жеке оқушының дамуымен мектептің білім сапасы артады.

Кері байланыс, сабақтарға қатысу, талқылау

М О жетекші

Пән мұғалімдері

17

Талантты және дарынды оқушыларға білім беру модулі бойынша

Дарынды балалармен жұмысты жетілдіру, жұмыс жасау қажеттілігін тудыру.

Мұғалімдер дарынды және талантты балаларды қалай анықтайды?Q- оқушы

 

-сауалнама

-тренинг

-сұхбат жүргізу

-түрлі шараларға қатыстыру

-коучинг-сессия

Жыл бойы

 

 

 

 

 

Наурыз

Дарынды, қабілетті, белсенді оқушылар анықталады.

Зияткерлік тапсырмалар,оқушы әлеуетін дамыту мақсатында зерттеулер пайдасын біледі.

Нәтижесін

саралау

 

М О жетекші

18

АКТ қолдануда  кәсіби қолдау көрсету

АКТ  құралдарын пайдаланудағы сауаттылық.

Оқушы қажеттілігін өтеу.

коучинг-сессия

Наурыз

АКТ құралдарын оқушы қажеттілігін қамтамасыз ету үшін оқушының өздеріне қолдандыру керектігін ұғынады.

АКТ құралдарын тиімді пайдалану сауаттылығы артады.

Нәтижесін

саралау

М О жетекші

19

 

Когнитивті психология- ойлауды дамыту теориясы.

Оқушы дамуына қоршаған ортаның, құрбы-құрдастарының ықпалы.

коучинг-сессия

топтық жұмыс,

сұхбат.

Наурыз

Оқушы дамуы үшін отбасы тәрбиесіне қарағанда құрбы-құрдастарымен жұмыстың, топтық жұмыстың ықпалы күштірек екендігін түсінеді.

Білім  сапасына анализ-сараптама

М О жетекші

20

Бала тәрбиесіндегі ата-ана мен мектеп ролі

Ата-ана мен мектеп байланысын анықтау

 Дебат

Сәуір

Ата-аналар мен мектеп бірлесе жұмыс жасайды

Білім  сапасына анализ-сараптама

Пән мұғалімдері

21

 

Оқушы жетістіктері, даму қарқыны және оның қалыптасуы  мен дамуына септігін тигізетін  даму бағыттары бойынша  кері байланыс ұсыну

 

 

 Әңгіме -сұхбат.

Сәуір

Сыни тұрғыдан ойлау – сындарлы ойлау.Әңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді.

Білім  сапасына анализ-сараптама

М О жетекші

22

« Қандай нәтижеге  қол жеткіздік?»

 Жас мұғалімдердің атқарған жұмыстарының мониторингін жасау, саралау, жеткен жетістіктерін бағалау

Дөңгелек үстел

Мамыр

Атқарылған жұмыстың мықты және әлсіз тұстарын анықтау, келесі оқу жылына мектептегі оқыту мен оқу сапасын арттыру жұмыстарының басымдықтарын белгілеу, келесі оқу жылына даму жоспарының жобасын дайындау.

Қорытынды сараптау,

анықтама

М О жетекші

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімдерінің 2015-2016 оқу жылына жасаған кәсіби қоғамдастығының

дамыту жоспары

 

Жүргізілетін

Іс-шаралар

Мақсаты

Іс-шараның

формалары

Мерзімі

Күтілетін нәтиже

Мониторинг

Жауаптылар

1

Мектеп туралы ақпараттық анықтама дайындау

Мектептің қазіргі ахуалын, мұғалімдердің әлеуетін анықтау

-бақылау

-сауалнама жүргізу

-әңгімелесу

-коучингтер

-кәсіби сұхбат

Қыркүйек

Дайын ақпарат алу

Тапсырманың орындалуы

Мәліметтердің жиналуы

Пысықтау жұмыстары

Қоғамдастық мүшелері, әлеуметтік педагог,

мектеп психологі

2

Басқарушы, үйлестіруші, дамытушы топтарын құру,

жетекші мұғалімдерді анықтау

Жетекші мұғалімдердің көмегімен мектептің жаңаша дамуына, оқыту мен оқу үдерісіне өзгеріс енгізу, жаңаша дамуға бет бұру.

-әңгімелесу

-сабақтарға қатысу, талдау, талқылау

-сабақ жоспарлары

-конференциялар, семинарлар ұйымдастыру

-коучинг-сессиялар

 

Қыркүйек

І және ІIІ деңгей мұғалімдері, командалық топ құрылады.

Кері байланыс,

Сабақтарға қатысу

Мұғалімдер, деңгейлік бағдарлама курсын бітірген көшбасшылар, психолог

3

Мұғалімдердің үздіксіз дамуы

-Оқытудағы жаңа тәсілдерді меңгеру

-әр сабаққа жаңаша талпыныс жасау

-коучинг-сессиялар

-тәлімгерлік

-тренингтер

-сабақтарға қатысу

-рефлексия жасау

-пікір алмасу

-кері байланыстар

Жыл бойы

Шығармашыл топ құрылады

Желілік қоғамдастық құру,

Портфолио дайындау

Қоғамдастық мүшелері, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

 

4

Орналасқан аймақ мектептерімен желілік қоғамдастық жұмысын жүргізу

-тәжірибе алмасу

-пікірлесу

-коучинг-сессиялар

-рефлексия жасау

-пікір алмасу

-кері байланыстар

Жыл бойы

Шығармашыл топ құрылады

Желілік қоғамдастық құру,

Портфолио дайындау

Қоғамдастық мүшелері

Байшораева Г.Р

Тустикваева А.С

Муксина Ж.Ж

 

5

Сабақты зерттеуді үйрену

-сабақты жаңаша жоспарлауды үйрену

-іс-әрекеттегі зерттеу

-«Lesson study» үйрену

 

-коучинг-сессиялар

 

Жыл бойы

Мұғалімдер сабақты зерттеуді үйренеді

Білім  сапасына анализ-сараптама жасау

Қоғамдастық мүшелері

 

6

Заманауи оқыту әдістемелерінің негізгі 7 модулі.

«Мұғалімдердің  құзіреттілігін дамыту жолдары»

Жеті модульдің мазмұнын ашу, әдістемелік бірлестіктер арасында тәжірибе тарату,

тәжірибе алмасу.

Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру.

Коучинг-сессия

Қазан

Мұғалімдер 7 модуль идеясын және олардың өзара байланысын түсініп, оларды оқыту тәжірибесінде қолдану қажеттілігін сезінеді.

Мұғалімдер өзгеру қажеттілігі туралы ойланады.

7 модуль туралы жалпы түсінік қалыптасады.

Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді

Кері байланыс, сабақтарға қатысу, талқылау

Қоғамдастық

мүшелері

Муксина Ж.Ж

7

Жаңа форматты сабақ

«Топтық жұмысты ұйымдастыру»

Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру

Коучинг-сессия

Қазан

Бірлесе отырып, проблемаларды шешеді, тапсырмаларды орындайды

Білім  сапасына анализ-сараптама жасау

Қоғамдастық мүшелері

Түстикбаева А.С

Муксина Ж.Ж

Саденова Л

8

Жаңа форматты сабақ

 

Диалогтік оқыту әдісі

Диалогтік оқыту тәсілі арқылы оқушының еркін ой кеңістігін, сөйлеу тіл қорын дамыту

Коучинг-сессия

-әңгімелесу

-сабақтарға қатысу, талдау, талқылау

-сабақ жоспарлары

 

Қазан

Оқушылардың еркін ойлау кеңістігі дамиды. Өзара сұрақ-жауап ортасы дамиды.

Білім  сапасына анализ-сараптама жасау

Қоғамдастық мүшелері,

Шукирбек Т.О

Сейдеш Б.О

Тустикбаева А.С

 

9

«Саралау негізінде сабақты ұйымдастырудың стратегияларын қолдану»

Сын тұрғысынан оқыту бағдарламасының стратегияларымен толық танысады.Үйренген стратегияларды тиімді қолдана білу.

Коучинг-сессия

Қараша

Мұғалімдер сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлерімен танысады.Оқушылардың

Деңгейіне қарай берілген тапсырмаларға әдіс-тәсілдерді пайдалануды үйренеді.

Білім  сапасына анализ-сараптама жасау

Қоғамдастық мүшелері

Байсакалова Б.И

Кайранбаева Б.Б

Муксина Ж.Ж

 

10

Тәлімгерлік

Бағдарламаның негізгі идеясын тәжірибеге енгізу

Коучинг-сессия

Жыл бойы

Сабақ жоспарлары,

Коучтар мен тәлім алушылар қалыптасады

Сабақтарға қатысу,

бақылау

Жетекші мұғалімдер

11

«Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың ролі»

Оқу мен оқытудағы кедергілерді қалай жеңуге болатындығын үйрену және оқушыларды бағалауда критериалды бағалауды қолдана білу.

Коучинг-сессия

Қараша

Мұғалімдер:

Оқушыларды бағалауда критериалды бағалаудың маңыздылығын түсінеді. Бағалау критерийлерін құра біледі.

Білім  сапасына анализ-сараптама

Қоғамдастық мүшелері

Туралина Б

Сейдеш Б.Б

Муксина Ж.Ж

 

12

«Оқушылардың қабілетіне кері әсер ететін факторлар»

Оқушы қабілеттерін шектеуге әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды ашып көрсету

Коучинг-сессия

Қараша

Мұғалімдер:

Оқушының қабілетін шектеуге әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды түсінеді.

Оқушының қабілетін көтерудің жолдарын, әдіс-тәсілдерін ұғынады.Оқушы қабілетін көтеретін қозғаушы сұрақтар қоя біледі.

Білім  сапасына анализ-сараптама

Қоғамдастық мүшелері

Медетова Қ.С

Саденова Л

Туралина Н.Ж

 

13

«Мақсат қою және мақсатқа жету жолдары»

11-сыныптарды ҰБТ-ға дайындауда қолдау көрсету

Тренинг

Қаңтар

Оқушылар және оларға сабақ беретін мұғалімдер өздерінің алдарында тұрған мақсаттарының мазмұнын түсінеді. Мақсат қою арқылы сол мақсатқа жетуге ұмтылады.

Білім  сапасына анализ-сараптама

Қоғамдастық мүшелері

Шүкірбек Т.О

Медетова Қ.С

Қайранбаева А.Б

 

 

14

 Білім берудегі

көшбасшылық модулі бойынша

Қатысушыларды сыни тұрғысынан ойлау арқылы қарым-қатынастарын реттеу, топтық жұмыстарда

жан-жақты талдаулар жүргізу  арқылы көшбасшылық қызметін

анықтап, топпен және жеке шешім қабылдауға баулу.

Көшбасшылық табысты болуының 6факторы.

 

Коучинг-сессия

Ақпан

Көшбасшылығы туралы оқып үйренеді.

Кәсіби мәдениетті дамыту жайлы ойланады.

Кері байланыс, сабақтарға қатысу, талқылау

Қоғамдастық мүшелері

15

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

Бағалау әдістерін көрсету. Заманауи бағалау әдістері туралы түсінік қалыптастыру.

Коучинг-сессия

Ақпан

Әр мұғалім бағалауды қандай мақсатта және кім үшін, қалай өткізуі керектігін, қалай бағалай алуын топтық жұмыстарда түсінеді.

Кері байланыс, сабақтарға қатысу, талқылау

Қоғамдастық мүшелері

Тустикбаева А.С

Мухсина Ж.Ж

16

«Lesson study» тәсілін оқыту мен оқу жүйесіне енгізу

Lesson study-дің маңыздылығын түсіндіре отырып, үйрету

Коучинг-сессия

Наурыз

Мұғалімнің өз тәжірибесі шыңдалады. Оқушының жеке қажеттілігі ескеріледі.Жеке оқушының дамуымен мектептің білім сапасы артады.

Кері байланыс, сабақтарға қатысу, талқылау

Қоғамдастық мүшелері

Тустикбаева А.С

Мухсина Ж.Ж

Саденова Л

Медетова Қ.С

17

Талантты және дарынды оқушыларға білім беру модулі бойынша

Дарынды балалармен жұмысты жетілдіру, жұмыс жасау қажеттілігін тудыру.

Мұғалімдер дарынды және талантты балаларды қалай анықтайды?

Экстернат.

-сауалнама

-тренинг

-сұхбат жүргізу

-түрлі шараларға қатыстыру

-коучинг-сессия

Жыл бойы

 

 

 

 

 

Наурыз

Дарынды, қабілетті, белсенді оқушылар анықталады.

Зияткерлік тапсырмалар,оқушы әлеуетін дамыту мақсатында зерттеулер пайдасын біледі.

Нәтижесін

саралау

Қоғамдастық мүшелері, қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері

 

18

  1. кәсіби қолдау көрсету.
  2. және сыныптағы әрекеттестік.

 

АКТ  құралдарын пайдаланудағы сауаттылық.

Оқушы қажеттілігін өтеу.

коучинг-сессия

топтық жұмыс,

сұхбат.

Наурыз

АКТ құралдарын оқушы қажеттілігін қамтамасыз ету үшін оқушының өздеріне қолдандыру керектігін ұғынады.

АКТ құралдарын тиімді пайдалану сауаттылығы артады.

Нәтижесін

саралау

Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімдері (қазақ және орыс сыныптары)

19

 

Когнитивті психология- ойлауды дамыту теориясы.

Оқушы дамуына қоршаған ортаның, құрбы-құрдастарының ықпалы.

коучинг-сессия

топтық жұмыс,

сұхбат.

Наурыз

Оқушы дамуы үшін отбасы тәрбиесіне қарағанда құрбы-құрдастарымен жұмыстың, топтық жұмыстың ықпалы күштірек екендігін түсінеді.

Білім  сапасына анализ-сараптама

Қоғамдастық мүшелері

Сейдеш Б.Б

Саденова Л

20

Бала тәрбиесіндегі ата-ана мен мектеп ролі

Ата-ана мен мектеп байланысын анықтау

коучинг-сессия

топтық жұмыс,

сұхбат.

Сәуір

Ата-аналар мен мектеп бірлесе жұмыс жасайды

Білім  сапасына анализ-сараптама

Пән мұғалімдері

21

  1. танымдық таксономиясы.

Сыни ойлау.

Оқушы жетістіктері, даму қарқыны және оның қалыптасуы  мен дамуына септігін тигізетін  даму бағыттары бойынша сындарлы кері байланыс ұсыну

 

коучинг-сессия

топтық жұмыс,

сұхбат.

Сәуір

Сыни тұрғыдан ойлау – сындарлы ойлау.Әңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді.

Білім  сапасына анализ-сараптама

Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері

Туралина Н.Ж

Туралина Н.

Кайранбаева А.Б

Медетова Қ.С

22

«Не істедік, неге қол жеткіздік?»

Мұғалімдер желілік қоғадастығының атқарған жұмыстарының мониторингін жасау, саралау.

Дөңгелек үстел

Мамыр

Атқарылған жұмыстың мықты және әлсіз тұстарын анықтау, келесі оқу жылына мектептегі оқыту мен оқу сапасын арттыру жұмыстарының басымдықтарын белгілеу, келесі оқу жылына даму жоспарының жобасын дайындау.

Қорытынды сараптау,

анықтама

Қоғамдастық мүшелері, қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері